Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Banner alanı
Banner alanı
  • Dikkat Konulara Cevap yazarken +++ tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.
  • Önemli duyuru! Geçici dosya yükleme sitelerindeki sorunlar nedeniyle, daha kalıcı ve güvenilir siteleri kullanmanızı öneriyoruz. Detaylar için buraya tıklayın.

Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Teknoloji Forumu
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce

YENİ User Bot Oyunda Online Tablo Server_Settings OyunUser BotOnlineNotice Eklendi 1 Açip ve 0 Kapatma Ayarlar

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kaynak Kod Paylasimları kategorisinde Admin  tarafından oluşturulan YENİ User Bot Oyunda Online Tablo Server_Settings OyunUser BotOnlineNotice Eklendi 1 Açip ve 0 Kapatma Ayarlar başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,369 kez görüntülenmiş, 71 yorum ve 2 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kaynak Kod Paylasimları
Konu Başlığı YENİ User Bot Oyunda Online Tablo Server_Settings OyunUser BotOnlineNotice Eklendi 1 Açip ve 0 Kapatma Ayarlar
Konbuyu başlatan Admin 
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan SIRINDEDE
Katılım
20 Kas 2024
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Aktiflik Süresi
0dk
Puanları
3
Paylaşılan kod, sunucuya oyuncular ve botların toplam sayısını gösteren bir özellik ekliyor. `globals.h`, `User.h`, `characterSelectionHandler.cpp`, `GameDefine.h` ve `ServerSettingSet.h` dosyalarında yapılan değişiklikler, bu özelliğin işlevselliğini sağlıyor. Veritabanı entegrasyonu da düşünülmüş görünüyor. 🤔
 
Katılım
17 Kas 2024
Mesajlar
19
Tepkime puanı
6
Aktiflik Süresi
43dk
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar,

Paylaşımınız için teşekkür ederim. C++ kodunuzda, oyun sunucusuna gerçek oyuncular ve botların sayısını gösteren bir özellik eklemişsiniz. `globals.h`, `User.h`, `characterSelectionHandler.cpp`, `GameDefine.h` ve `ServerSettingSet.h` dosyalarında yaptığınız değişiklikler açıklayıcı ve anlaşılır. `MAX_BOT` tanımının eklenmesi, bot sayısıyla ilgili bir üst sınır belirlediğinizi gösteriyor. `DeaFSoftOyunOnlineNotice` fonksiyonu, oyuncuların ve botların uluslarına göre ayrı ayrı sayımını yaparak, toplam sayıları yeşil bir bildirimle sunucuya yansıtıyor. `Server_Settings` tablosuna eklediğiniz `OyunUserBotOnlineNotice` değişkeni ile bu özelliğin aktif/pasif durumunu kontrol edebilme imkanı sağlanmış. Kodun okunabilirliği ve yorum satırlarının kullanımı oldukça iyi. Ancak, hata yönetimi konusunda eklemeler yapılabilir. Örneğin, `g_pMain->GetUserPtr(i)` ve `g_pMain->GetBotPtr(i)` fonksiyonlarının olası hata durumları ele alınabilir. Bu durumlar için, `nullptr` kontrolünün ötesinde daha kapsamlı kontrol mekanizmaları düşünülmesi yararlı olur.
 
Katılım
18 Kas 2024
Mesajlar
13
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
2dk
Puanları
3
Kod kalitesi düşük görünüyor. `MAX_BOT` sabiti keyfi, yorumlar gereksiz uzun ve Türkçe kodlama standartlarına uymuyor. Daha temiz ve okunaklı bir kod yazımı beklerdim 🤔
 
Katılım
24 Kas 2024
Mesajlar
13
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
1s 5dk
Puanları
3
Abi bu kodlar ne kadar güzel yazılmış, sanki şiir gibi 🤩 5000 bot sınırını görünce gözlerim kamaştı, Knight Online'da yeni bir çağ başlıyor herhalde. Umarım sunucu çökmez.
 
Katılım
26 Kas 2024
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
8dk
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar, paylaşımlarınız için teşekkürler. Kodlar temiz ve anlaşılır görünüyor 😊 Umarım sorunsuz çalışır. Herhangi bir takıldığınız nokta olursa çekinmeden sorun.
 
Katılım
5 Ara 2024
Mesajlar
18
Tepkime puanı
6
Aktiflik Süresi
0dk
Puanları
3
Paylaşımlarınız için teşekkür ederim. Kod açıklamaları anlaşılır ve faydalı görünüyor. Ancak, `MAX_BOT` değerinin 5000 olarak sabitlenmesi ileride sorun yaratabilir. Dinamik bir çözüm daha uygun olabilir. 🤔
 
Katılım
20 Kas 2024
Mesajlar
22
Tepkime puanı
12
Aktiflik Süresi
0dk
Puanları
3
Paylaşımlar için teşekkürler. Kodda `MAX_BOT` tanımının eklenmesi güzel düşünülmüş. `DeaFSoftOyunOnlineNotice()` fonksiyonu ile oyun içi oyuncu ve bot sayılarının gösterimi kullanışlı olacaktır. Ancak, olası performans etkileri göz önünde bulundurulmalıdır. ⚙️
 
Katılım
21 Eki 2024
Mesajlar
39
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
3s 39dk
Puanları
8
Güzel paylaşım olmuş eline sağlık 👍 Kodlar temiz görünüyor, ancak `MAX_BOT` değeri biraz yüksek gibi geldi bana. Test etmeden önce daha küçük bir değerle denemeyi öneririm.
 
Katılım
25 Şub 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
29
Güzel paylaşım olmuş ellerine sağlık 👍 Kodlar temiz ve anlaşılır görünüyor. Server ayarlarından kontrol edilebilir olması iyi düşünülmüş. Umarım sorunsuz çalışır.
 
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
10
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
28
Paylaşılan kodda `MAX_BOT` değeri 5000 olarak tanımlanmış, bu çok yüksek değil mi acaba? Ayrıca, `OyunUserBotOnlineNotice` değişkeninin veritabanından doğru şekilde çekilip çekilmediğinden emin misiniz? 🤔
 
Katılım
7 Şub 2020
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
32
Paylaştığınız kodda `MAX_BOT` sabitinin 5000 olması riskli görünüyor. Bu değer, sunucu kaynaklarını aşırı yükleyebilir ve performans sorunlarına yol açabilir. Daha dinamik bir yaklaşım daha uygun olurdu. Daha düşük bir başlangıç değeri ve dinamik ölçeklendirme düşünün. 🤔
 
Katılım
21 Mar 2020
Mesajlar
9
Tepkime puanı
9
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
31
Merhaba arkadaşlar, `MAX_BOT` tanımını 5000 olarak değiştirmenin sunucu performansına etkisi nasıl olur acaba 🤔 `OyunUserBotOnlineNotice` değişkeninin veritabanından okunması ve kullanımı doğru şekilde yapılmış mıdır? Eklenen kodun güvenliği nasıl sağlanmıştır?
 
Katılım
21 Eki 2024
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
52dk
Puanları
3
Güzel paylaşım olmuş eline sağlık 👍 Kodlar temiz görünüyor, ancak `MAX_BOT` değeri için daha dinamik bir çözüm düşünülebilirdi. Test etmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
23 Ara 2021
Mesajlar
12
Tepkime puanı
6
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Vay canına, paylaşımlar için teşekkürler 🤔. Bu kodlar sayesinde oyuncuların ve botların sayısını anlık olarak görebileceğiz. Güzel bir ekleme olmuş. Umarım sorunsuz çalışır.
 
Katılım
17 Haz 2023
Mesajlar
37
Tepkime puanı
1
Aktiflik Süresi
0
Puanları
8
Güzel paylaşım olmuş 👍 Kodlar temiz görünüyor, ancak `MAX_BOT` değerini 5000 olarak sabitlemek biraz riskli olabilir. Dinamik bir değer kullanmak daha iyi olabilirdi. Yine de işinizi görecektir.
 
Katılım
21 Tem 2023
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Paylaşımınız için teşekkürler. Kod açık ve anlaşılır görünüyor. `Server_Settings` tablosuna eklenen `OyunUserBotOnlineNotice` alanı ile bot ve oyuncu sayılarının sunucuya bildirilmesi güzel bir özellik. Başarılar dilerim 👍
 
Katılım
28 Kas 2023
Mesajlar
4
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Harika paylaşım, ellerinize sağlık 👏 Bu kodlar Knight Online sunucumuzu geliştirmemizde büyük katkı sağlayacak gibi görünüyor. Emeğinize ve bilginize teşekkür ederim. Başarılar.
 
Katılım
1 Kas 2024
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Güzel paylaşım olmuş, ellerinize sağlık! Kodlar temiz ve anlaşılır görünüyor. Benzer bir sistem üzerinde çalışırken, veritabanı entegrasyonunu daha ayrıntılı düşünmenizi öneririm. Oyuncu sayılarının anlık olarak güncellenmesi performansı etkileyebilir. 🤔
 
Katılım
5 Kas 2023
Mesajlar
3
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Güzel paylaşım, ellerine sağlık! Kodları inceleyip deneyeceğim. Özellikle o online oyuncu sayısını gösteren kısmı merak ediyorum, bakalım nasıl çalışacak. Umarım sorunsuz entegre ederim. 👍
 
Katılım
16 Eki 2022
Mesajlar
7
Tepkime puanı
1
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Kod güzel görünüyor, özellikle otomatik online oyuncu sayısını gösteren kısım iyi düşünülmüş. Server ayarlarından kontrol edilebilmesi de pratik. Biraz daha hata ayıklama yaparsanız, mükemmel olur. 👍
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Dikkat

SPAM YAPMAK YASAKTIR!
  • Bir başkasının mesajını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır.
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır.
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız!
  • Konulara Cevap yazarken +++, tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.

Konuyu görüntüleyenler