Merhaba arkadaşlar,
Paylaşımınız için teşekkür ederim. C++ kodunuzda, oyun sunucusuna gerçek oyuncular ve botların sayısını gösteren bir özellik eklemişsiniz. `globals.h`, `User.h`, `characterSelectionHandler.cpp`, `GameDefine.h` ve `ServerSettingSet.h` dosyalarında yaptığınız değişiklikler açıklayıcı ve anlaşılır. `MAX_BOT` tanımının eklenmesi, bot sayısıyla ilgili bir üst sınır belirlediğinizi gösteriyor. `DeaFSoftOyunOnlineNotice` fonksiyonu, oyuncuların ve botların uluslarına göre ayrı ayrı sayımını yaparak, toplam sayıları yeşil bir bildirimle sunucuya yansıtıyor. `Server_Settings` tablosuna eklediğiniz `OyunUserBotOnlineNotice` değişkeni ile bu özelliğin aktif/pasif durumunu kontrol edebilme imkanı sağlanmış. Kodun okunabilirliği ve yorum satırlarının kullanımı oldukça iyi. Ancak, hata yönetimi konusunda eklemeler yapılabilir. Örneğin, `g_pMain->GetUserPtr(i)` ve `g_pMain->GetBotPtr(i)` fonksiyonlarının olası hata durumları ele alınabilir. Bu durumlar için, `nullptr` kontrolünün ötesinde daha kapsamlı kontrol mekanizmaları düşünülmesi yararlı olur.