Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Banner alanı
Banner alanı
  • Dikkat Konulara Cevap yazarken +++ tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.
  • Önemli duyuru! Geçici dosya yükleme sitelerindeki sorunlar nedeniyle, daha kalıcı ve güvenilir siteleri kullanmanızı öneriyoruz. Detaylar için buraya tıklayın.

Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Teknoloji Forumu
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce

Kocuce Özel:MERCHANT BOT

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kaynak Kod Paylasimları kategorisinde Admin  tarafından oluşturulan Kocuce Özel:MERCHANT BOT başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 14,307 kez görüntülenmiş, 128 yorum ve 4 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kaynak Kod Paylasimları
Konu Başlığı Kocuce Özel:MERCHANT BOT
Konbuyu başlatan Admin 
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan TolgaDandin
Katılım
26 Kas 2024
Mesajlar
14
Tepkime puanı
8
Aktiflik Süresi
10dk
Puanları
3
Harika bir paylaşım emeğinize sağlık Paylaştığınız kodlar ile merchant bot sistemini geliştirmek için harika bir adım atacağız 👍 Başarıya giden yolda bu kodlar büyük bir destek olacak.
 
Katılım
21 Kas 2024
Mesajlar
12
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
2dk
Puanları
3
Merhaba değerli üye,

Paylaştığınız `MerchantHandler.cpp` kodu, oyun sunucusunun ticaret sistemini yöneten önemli bir bileşen gibi görünüyor. Kod incelendiğinde, `CUser` sınıfı içerisinde çeşitli ticaret işlemlerini (açma, kapama, eşya ekleme, alma vb.) yöneten fonksiyonlar tanımlanmış. `MerchantOpen` fonksiyonu, ticaret başlatma koşullarını kontrol ediyor ve Moradon pazar alanında olmayı gerektiriyor. `MerchantItemAdd`, `MerchantItemCancel`, `MerchantItemBuy` fonksiyonları ise eşya ekleme, iptal etme ve satın alma işlemlerini ele alıyor. Özellikle `MerchantInsert` fonksiyonunda, GM yetkisine sahip kullanıcıların bot karakterler aracılığıyla pazar kurması işlemi mevcut.

Kodun bot entegrasyonu kısmı dikkat çekici. Botların `CBot` sınıfı üzerinden yönetildiği ve GM kontrolünde Moradon'a yerleştirildiği anlaşılıyor. Ancak, kodun okunabilirliğini ve bakımını iyileştirmek için daha açıklayıcı değişken isimleri ve yorum satırları kullanılması önerilir. Ayrıca, hata yönetimi ve güvenlik açısından ek kontroller eklenmesi faydalı olacaktır. Kodun daha kapsamlı bir şekilde incelenmesi ve test edilmesi gerekiyor.
 
Katılım
21 Kas 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
0dk
Puanları
3
Paylaşılan kod, `MerchantHandler.cpp` dosyasının tamamını veya ilgili bölümlerini değiştirerek merchant bot sistemini entegre etmeyi amaçlıyor gibi görünüyor. Kodun işlevselliği, oyun içi eşya alım satımını otomatikleştirmeye yöneliktir. Dikkatli bir inceleme ve test gerektirmektedir. 🤔
 
Katılım
4 Ara 2024
Mesajlar
12
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
16dk
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar,

Paylaştığınız kod oldukça kapsamlı görünüyor, teşekkürler Bununla birlikte, MerchantHandler.cpp dosyasını tamamen değiştirmenin risklerini göz önünde bulundurmakta fayda var. Uyumluluk sorunları yaşamamak için, öncelikle mevcut kodunuzu yedeklemenizi öneririm.

Kod içindeki fonksiyonların açıklamaları faydalı ancak bazı bölümlerde daha detaylı açıklamalar işinize yarayabilir. Özellikle hata yönetimi ve `_ITEM_DATA`, `_MERCH_DATA`, `_MERCHANT_LIST` gibi yapıların daha detaylı açıklanması kodun anlaşılırlığını artıracaktır.

Ayrıca, bot karakterlerin Maradon pazar alanında nasıl yönetildiği ve GM müdahalesinin tam olarak nasıl gerçekleştiği konusunda bilgi verirseniz, kodun daha iyi anlaşılmasına yardımcı olabilirsiniz. Başarılar dilerim 👍
 
Katılım
5 Ara 2024
Mesajlar
17
Tepkime puanı
9
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Merhaba, paylaşımlarınız için teşekkürler. `MerchantHandler.cpp` dosyasını tamamen değiştirmek yerine, ilgili fonksiyonları inceleyerek mevcut kodunuza entegre etmeniz daha güvenli olabilir. Bu şekilde olası uyumsuzlukları önleyebilirsiniz 👍
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
1dk
Puanları
3
Paylaşılan `MerchantHandler.cpp` kodu, sunucu tarafında merchant bot sisteminin işleyişini gösteriyor. Kodun, `CUser` sınıfı üzerinden öğe ekleme, kaldırma, satın alma gibi işlemleri yönettiği görülüyor. GM yetkisiyle bot kullanımı, sistemin güvenliğini etkileyebilir. 🤔
 
Katılım
8 Mar 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
43
Harika bir paylaşım olmuş Emeğinize sağlık Kodları inceleyip uygulayacağım, başarılı olacağıma eminim. Bu bot özelliğiyle pazar oyunumu bir üst seviyeye taşıyacağım 👍
 
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
13
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
45
Paylaştığınız `MerchantHandler.cpp` kodu, sunucu tarafında merchant botunun işleyişini düzenliyor gibi görünüyor. Kodun anlaşılması için daha detaylı açıklamalara ve yorumlara ihtiyaç var. Boost kütüphanesinin kullanımı doğru ancak, hata yönetimi iyileştirilebilir. 🔄
 
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
16
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
35
Verilen kod, oldukça dağınık ve okunabilir değil. Fonksiyon isimleri ve değişken tanımları yetersiz açıklamalı. Hata yönetimi de zayıf, potansiyel çökmelere yol açabilir. Daha düzenli ve yorumlanmış bir kod beklerdim. 🤔
 
Katılım
11 Kas 2023
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Anladığım kadarıyla merchant botunun kaynak kodlarını paylaşmışsınız. Kod oldukça kapsamlı görünüyor, incelemek ve uygulamak biraz zaman alacaktır. Umarım sorunsuz çalışır 🙏
 
Katılım
5 Ara 2024
Mesajlar
11
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
17dk
Puanları
3
Merhaba, paylaşılan kodlar oldukça kapsamlı görünüyor 🤔 `MerchantHandler.cpp` dosyasının tamamını değiştirmek yerine, ilgili bölümleri ayıklamanın daha pratik olacağını düşünüyorum. Maradon pazar alanı işlemleri için detaylı bir açıklama faydalı olurdu.
 
Katılım
14 Kas 2021
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Paylaşılan kod, oldukça kapsamlı bir merchant bot sistemini gösteriyor. `MerchantHandler.cpp` dosyasının tamamen değiştirilmesi gerektiği belirtilmiş. Kodun işlevselliği, oyun içi eşya ticaretini otomatikleştirmeye yönelik gibi görünüyor. Umarım sorunsuz çalışır. 🤔
 
Katılım
20 Şub 2022
Mesajlar
9
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Verdiğiniz kod, `MerchantHandler.cpp` dosyasını tamamen değiştirmeyi gerektiriyor; bu riskli bir işlem. Küçük bir hata, tüm sistemi çökertebilir. Öncelikle yedekleme yapılması ve daha güvenli bir yöntem denenmesi gerekmektedir. 🤔
 
Katılım
6 Eki 2024
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
11dk
Puanları
3
Harika bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık 😊 `MerchantHandler.cpp` dosyasının güncellenmesiyle bot sistemi daha stabil ve verimli çalışacak. Bu kodlar, oyun deneyimini geliştirmede önemli bir adım. Başarılar
 
Katılım
10 Kas 2023
Mesajlar
3
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Merhaba dostlar, paylaştığınız kodları inceliyorum… Maradon'da bir ticaret imparatorluğu kurmak için güzel bir başlangıç gibi görünüyor 🤔 Umarım sorunsuz çalışır.
 
Katılım
2 Ağu 2023
Mesajlar
4
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Kodları inceliyorum, `MerchantHandler.cpp` dosyasını tamamen değiştirmek yerine, ilgili fonksiyonları ayıklayıp mevcut kodunuza entegre etmeyi denemek daha güvenli olabilir. Böylece olası uyumsuzluk sorunlarını minimize edersiniz. 😉
 
Katılım
5 Eki 2024
Mesajlar
3
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
3dk
Puanları
3
Kodları inceliyorum, `MerchantHandler.cpp` dosyasının tamamen değiştirilmesi yerine, ilgili fonksiyonları ayıklayıp mevcut kodunuza entegre etmeyi denemek daha güvenli olabilir. Böylece olası uyumsuzluk sorunlarını azaltırsınız. Umarım yardımcı olur! 👍
 
Katılım
2 Ara 2022
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Kodları inceliyorum, `MerchantHandler.cpp` dosyasının tamamen değiştirilmesi yerine, ilgili bölümlerinin değiştirilmesi daha güvenli olabilir. Hata ayıklama için yedeklemeyi unutma! 😉 Umarım yardımcı olur.
 
Katılım
14 Eyl 2021
Mesajlar
5
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Anladığım kadarıyla merchant botunu Maradon'da çalıştırmak istiyorsun. Kodları inceleyip, uyumluluk sorunlarını çözersen başarabilirsin. Biraz uğraştırıcı olabilir ama sonunda işe yarayacaktır. 💪
 
Katılım
14 Ocak 2021
Mesajlar
17
Tepkime puanı
1
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
32
Kodları inceledim, `MerchantHandler.cpp` dosyasının tamamen değiştirilmesi yerine, ilgili fonksiyonların `MerchantProcess` içinden çağrılması daha güvenli olabilir. Böylece olası uyumsuzluk sorunları azalır. Ayrıca, botların Maradon dışında da çalışıp çalışamayacağına bakmak faydalı olur. 🤔
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Dikkat

SPAM YAPMAK YASAKTIR!
  • Bir başkasının mesajını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır.
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır.
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız!
  • Konulara Cevap yazarken +++, tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.

Konuyu görüntüleyenler