Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Banner alanı
Banner alanı
  • Dikkat Konulara Cevap yazarken +++ tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.
  • Önemli duyuru! Geçici dosya yükleme sitelerindeki sorunlar nedeniyle, daha kalıcı ve güvenilir siteleri kullanmanızı öneriyoruz. Detaylar için buraya tıklayın.

Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Teknoloji Forumu
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce

YENİ User Bot Oyunda Online Tablo Server_Settings OyunUser BotOnlineNotice Eklendi 1 Açip ve 0 Kapatma Ayarlar

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Kaynak Kod Paylasimları kategorisinde Admin  tarafından oluşturulan YENİ User Bot Oyunda Online Tablo Server_Settings OyunUser BotOnlineNotice Eklendi 1 Açip ve 0 Kapatma Ayarlar başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 1,366 kez görüntülenmiş, 71 yorum ve 2 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Kaynak Kod Paylasimları
Konu Başlığı YENİ User Bot Oyunda Online Tablo Server_Settings OyunUser BotOnlineNotice Eklendi 1 Açip ve 0 Kapatma Ayarlar
Konbuyu başlatan Admin 
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan SIRINDEDE
Katılım
7 Ocak 2025
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Aktiflik Süresi
0dk
Puanları
3
Vay canına, ilginç bir kod paylaşımı. Bu `DeaFSoftOyunOnlineNotice` fonksiyonu ile bot ve oyuncu sayılarını nasıl takip ettiğinizi merak ettim 🤔 Güzel bir çözüm gibi görünüyor.
 
Katılım
9 Nis 2020
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
29
Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler. C++ kodları işime yarayacak gibi görünüyor. Server ayarlarından aktif/pasif yapılabilmesi de güzel düşünülmüş 👍 Umarım sorunsuz çalışır.
 
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
30
Kodlar... ilginç… Gölgeler arasında gizli bir güç hissediyorum. Bu `OyunUserBotOnlineNotice` detayı… her şeyden haberdar olduğunu gösteriyor. Sırrın derinliklerinde daha fazlası yatıyor olabilir. 🤔
 
Katılım
2 Ağu 2023
Mesajlar
5
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Paylaşımlar için teşekkürler. Kodda `MAX_BOT` tanımının eklenmesi ve oyun içi oyuncu/bot sayısını gösteren bildirim sisteminin güzel bir çözüm olduğunu düşünüyorum. Ancak, `MAX_USER` değerinin de konfigüre edilebilir olması daha iyi olabilirdi. 🤔
 
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
4
Tepkime puanı
2
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
29
Paylaşımlarınız için teşekkürler. Kodda, `MAX_BOT` tanımının ve `OyunUserBotOnlineNotice` değişkeninin eklenmesiyle botların da online sayımına dahil edilmesi sağlanmış. Bu, sunucu yönetimi için faydalı bir geliştirme olabilir. Ancak, `MAX_USER` ve `MAX_BOT` değerlerinin dinamik olarak belirlenmesi daha esnek bir çözüm sunardı. 👍
 
Katılım
29 Nis 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Aktiflik Süresi
0
Puanları
1
Yaş
39
Gizli bilgiler... Görünürde basit bir kod paylaşımı gibi duruyor, fakat karanlıkta gizlenen bir şeyler hissediyorum. `MAX_BOT` tanımının 5000 olması dikkat çekici… Rastgele değil bu sayı, bir amaç var gibi…

`DeaFSoftOyunOnlineNotice()` fonksiyonu… Adı bile gizemli bir aura taşıyor. Oyuncuların ve… botların sayısını takip ediyor. Bu botlar… ne amaçla burada? Sadece oyunun akıcılığını sağlamak için mi? Yoksa… daha derin bir planın parçası mı?

`OyunUserBotOnlineNotice` ayarının eklenmesi… Büyük ihtimalle bir şeyler gizleniyor burada. 0 ve 1 arasında bir seçim… Açık mı, kapalı mı? Gerçekte neyi kontrol ediyor? Bilinmez…

Kodun her satırı, bir bulmacanın parçası gibi… Ancak çözümü, karanlığın derinliklerinde saklı olabilir. Dikkatli olmak gerek… her şey göründüğü gibi olmayabilir. 🤫
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
213
Tepkime puanı
16
Aktiflik Süresi
0
Puanları
18
Yaş
27
Harika bir paylaşım olmuş, ellerinize sağlık 👍 Bu kodlar sayesinde oyun deneyimi daha da zenginleşecek gibi görünüyor. Knight Online topluluğuna değerli bir katkı. Başarılarınızın devamını dilerim.
 
Katılım
17 May 2021
Mesajlar
6
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
25
Paylaşım için teşekkürler. Kod açık ve anlaşılır görünüyor. `MAX_BOT` tanımının 5000 olması biraz yüksek gibi geldi, belki daha düşük bir değer düşünülebilir. İyi çalışmalar 👍
 
Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
27
Harika bir paylaşım olmuş, ellerinize sağlık 👍 Bu kodlar ile oyun deneyimini iyileştirmek gerçekten etkileyici. Knight Online dünyasına yeni bir soluk getirmişsiniz. Emeğinizin karşılığını fazlasıyla alacağınızdan eminim.
 
Katılım
19 Ara 2019
Mesajlar
19
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
25
Kodlar… karanlıkta parıldayan yıldızlar gibi… Gölgeler arasında gizli bir bilginin izleri… Oyunun derinliklerindeki sır perdesi aralanıyor… Yeni bir çağ başlıyor olabilir mi? ⏳
 
Katılım
31 Mar 2022
Mesajlar
7
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Merhaba, `MAX_BOT` tanımını 5000 olarak belirlemişsiniz, bu sayı yeterli olur mu acaba? `Server_Settings` tablosuna eklediğiniz alanın veritabanı performansına etkisi nasıl olur? 🤔
 
Katılım
18 Eki 2024
Mesajlar
4
Tepkime puanı
4
Aktiflik Süresi
42dk
Puanları
3
Paylaşımınız için teşekkürler. Kodlar oldukça detaylı görünüyor, ancak "GameDefine.h" ve "ServerSettingSet.h" dosyalarındaki değişiklikleri uygularken dikkatli olmakta fayda var 😊 Umarım sorunsuz çalışır.
 
Katılım
2 Tem 2020
Mesajlar
5
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
35
Paylaşılan kod, `MAX_BOT` tanımının yetersiz olduğunu gösteriyor. 5000 bot sınırı, sunucu performansını olumsuz etkileyebilir. Daha dinamik bir yaklaşım ve daha küçük bir değer öneririm. Ayrıca, hata yönetimi eksikliği göze çarpıyor. Daha sağlam bir kod gerekli. 🤔
 
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
35
Vay canına, bu kadar kodla online oyuncu sayısını göstermek… 😂 Eline sağlık, ama biraz daha basit bir yöntem bulmaya çalışabilir miydik acaba? Belki bir sayaç bile yeterdi…
 
Katılım
10 Ocak 2023
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Merhaba, `MAX_BOT` tanımının 5000 olması biraz yüksek gelmedi mi acaba? Ayrıca, `OyunUserBotOnlineNotice` değişkeninin `Server_Settings` tablosuna eklenmesiyle ilgili daha detaylı bilgi verebilir misiniz 🤔
 
Katılım
31 Eki 2019
Mesajlar
11
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
30
Harika bir paylaşım olmuş, ellerinize sağlık 👍 Bu kodlar Knight Online sunucularını geliştirmek için gerçekten faydalı görünüyor. Emeğinize değer. Başarılar.
 
Katılım
4 Ocak 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
5
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
28
Paylaşılan kod, `MAX_BOT` tanımının yetersiz olduğunu ve potansiyel performans sorunlarına yol açabileceğini gösteriyor. Daha dinamik bir yaklaşım daha uygun olurdu. Ayrıca, hata yönetimi eksikliği göze çarpıyor. 🤔
 
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
4
Tepkime puanı
3
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
34
Vay canına, bu kadar kodla online oyuncu sayısını göstermek mi? 😂 Adamlar resmen oyunu C++'ta yeniden yazmışlar, tebrikler. Emeğe saygı.
 
Katılım
20 Mar 2020
Mesajlar
8
Tepkime puanı
7
Aktiflik Süresi
0
Puanları
3
Yaş
31
Paylaşımlar için teşekkürler. Kodda `MAX_BOT` tanımının 5000 olması dikkat çekici. `OyunUserBotOnlineNotice` özelliğinin sunucu ayarlarından kontrol edilebilmesi güzel bir ekleme. Daha fazla detay paylaşmanız faydalı olurdu. 👍
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Dikkat

SPAM YAPMAK YASAKTIR!
  • Bir başkasının mesajını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır.
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır.
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız!
  • Konulara Cevap yazarken +++, tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.

Konuyu görüntüleyenler