Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Banner alanı
Banner alanı
  • Dikkat Konulara Cevap yazarken +++ tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.
  • Önemli duyuru! Geçici dosya yükleme sitelerindeki sorunlar nedeniyle, daha kalıcı ve güvenilir siteleri kullanmanızı öneriyoruz. Detaylar için buraya tıklayın.

Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Teknoloji Forumu
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce

NFT Analiz Sitesi

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Yeni Site Tanıtımı kategorisinde Xenops tarafından oluşturulan NFT Analiz Sitesi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 2,394 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Yeni Site Tanıtımı
Konu Başlığı NFT Analiz Sitesi
Konbuyu başlatan Xenops
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Xenops
Katılım
23 Eki 2020
Mesajlar
693
Tepkime puanı
33
Aktiflik Süresi
8s 4dk
Puanları
28
Yaş
36
Site Adı: NFT Analiz
Site Adresi: NFTanaliz.com
Site Konusu: Metaverse - NFT Analizleri açıklamaları
Açıklama;

Metaverse veri deposunda reklam vermek için girişimde bulunanlar olmaktadır. Şayet metaverse hakkında net bilginiz yoksa öncelikle ? Sayfasına göz atabilirsiniz. Sayfada ayrıca detayları da bulunmaktadır. Sayfasına göz atabilirsiniz. Reklamverenler ve markalar, şaşırtıcı olmayan bir şekilde, meta veri deposunda kullanılmayan önemli potansiyeli tanımlar. Bu sanal dünyalarda insanlar sosyal medyada olduğu gibi belirli içeriklerle hedef alınabilmektedir. Metaverse'lerde, reklamlar, sürükleyici deneyimlere ve kampanyalara ev sahipliği yapan markalarla geliştirilebilir.

logo.png


Bununla birlikte, bu alanın karlı olma potansiyeli kesin olmaktan uzaktır.

Second Life'da, markaların başlangıçta nasıl sanal gerçekliğe akın ettiğini ve mağaza vitrinlerini satın almak için çok para harcadıklarını hatırlamakta fayda var. Ancak, yaya trafiğinin olmamasıyla (çoğu insan bir ziyaretten sonra asla geri dönmedi ), reklamlar anlamsız hale geldi ve reklamverenler dükkanı doldurdu.

Coca-Cola'dan Gucci'ye kadar pek çok marka ayaklarını metaverse'e daldırdı. Bununla birlikte, bu kampanyaların, sanal dünyadaki herhangi bir varlığa inanmak yerine, kendilerini çağın ilerisinde olarak sunmak ve yeni sınırlara girmek isteyen markalarla, kaçırma korkusuyla daha fazla ilgisi olup olmadığını sorgulamak ilginçtir. maruz kalmalarını anlamlı bir şekilde artırın.

VR ile ilgili sürükleyici deneyimler, uzun süredir reklamcılıkta bir sonraki sınır olarak lanse ediliyor. VR'nin ana akımda hiçbir zaman tam olarak yükselmediği gerçeği göz önüne alındığında, çoğu kişi teknoloji için yüksek fiyatlar ödemek istemediğinden, metaverse'nin aniden bir değişime yol açabileceği fikri şüphelidir.

Geçen yılın verilerine göre Amerikalıların dörtte birinden azı (#) bir VR başlığı denedi. Bunların üçte birinden daha azı (1) bir kulaklığa sahip. Genel olarak, Morning Brew tarafından röportaj yapılan Amerikalıların yalnızca %10'u teknolojiden çok, %18'i ise biraz heyecanlıydı.

Nftanaliz.com ‘da ? Gibi çokça bilgi de yer almakta.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Dikkat

SPAM YAPMAK YASAKTIR!
  • Bir başkasının mesajını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır.
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır.
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız!
  • Konulara Cevap yazarken +++, tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.

Konuyu görüntüleyenler