Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Dikkat Konulara Cevap yazarken +++ tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.
  • Önemli duyuru! Geçici dosya yükleme sitelerindeki sorunlar nedeniyle, daha kalıcı ve güvenilir siteleri kullanmanızı öneriyoruz. Detaylar için buraya tıklayın.

Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Teknoloji Forumu
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce
Ko-cuce

Ko Rehberi AnyOTP Hata Kodları ve Çözümleri

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde KoRehberi Ve Ko Rehberi kategorisinde Admin  tarafından oluşturulan Ko Rehberi AnyOTP Hata Kodları ve Çözümleri başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 2,982 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı KoRehberi Ve Ko Rehberi
Konu Başlığı Ko Rehberi AnyOTP Hata Kodları ve Çözümleri
Konbuyu başlatan Admin 
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Admin
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
991
Tepkime puanı
662
Aktiflik Süresi
8g 4s 54dk
Puanları
93
Web sitesi
www.kocuce.com.tr
OTP_Hata_Kodlar_ve_Cozumleri.jpg


SE3010 Hatası
Bu hatanın sebebi; daha önce kullanılmış veya kullanma süresi (3 gün) geçmiş kodu kullanmanızdır. Bu hatayı eğer OTP Programınız doğru çalışmıyorsa, aldığınız kodu girdiğinizde program kapanıyorsa da almanız mümkündür. Eğer OTP programınız kod girdiğinde kapanıyorsa PC üzerinde bulunan AnyOTP programını yönetici olarak çalıştırabilir veya uyumluluk ayarını Windows 7 - 8 olarak değiştirerek deneyebilirsiniz. Bu hatayı aldığınızda üzerinden yeni kod almanız gerekmektedir.


SE3005 Hatası
Bu hatanın sebebi genellikle kodun yanlış girilmesinden kaynaklıdır. Bu hatayı aldığınızda telefonunuza SMS olarak gelen ID ve Authcode'u ID kısmında başında "ko" harfleri olacak şekilde girerek çözebilirsiniz.

cs_2.jpg


CE1001 veya RKZ100 Hatası

Bu hata bağlantı kaynaklı bir problemdir. AnyOTP programını PC üzerinde kullanıyorsanız; DNS ayarlarınızı 4.2.2.1 - 4.2.2.5 veya 8.8.8.8 - 8.8.4.4 yaptıktan sonra Başlat > Çalıştır > CMD gelen pencereden ipconfig /flushdns işlemini gerçekleştirin. Eğer Any OTP programınız mobil telefonunuzda kurulu ise telefonunuzu Wifi'den çıkararak mobil veri ile deneyebilirsiniz.

Oyun ekranında OTP kodunu girdiğinizde "Error otp login failed with unknown issue please contact customer service" hatası:

cs3.jpg


Bu hatayı alıyorsanız OTP Kodunuz bloke olmuştur. Üretilen OTP kodunun 10 defa yanlış girilmesi durumunda AnyOTP programınız bloke olur. Aşağıdaki konu üzerinde belirtilen adımları sırası ile uyguladığınızda sorununuz çözülecektir. Eğer bilginiz dışında OTP kodunuz bloke oluyorsa oyun şifreniz başkası tarafından biliniyor olabilir. Bu durumda oyun şifrenizi de değiştirmeniz faydalı olacaktır.

- PC den OTP programını kaldırın.
- OTP sitesine giriş yapın MYICS kısmında Reset AnyOTP Device seçeneğini tıklayın.
- Gelen ekranda " Send Code" seçeneğini tıklayın . Telefona gelen kodu girerek altta bulunan reset butonuna tıklayın.
- Daha sonra PCye OTP programını indirip kurun.
- MYICS kısmında "Resend ID ve Authcode" seçeneğini tıklayın ve gelen ekrandan kod talep edin.
- Telefona gelen kodu OTP programına yazarak aktif edin.



OTP Kod Uyuşmazlığı

Uygulamada ürettiğiniz OTP kodunun oyun giriş ekranında, veya portal üzerinde hata vermesi durumunda öncelikli olarak PC saat ayarlarınızdan "Saat Dilimini" kontrol ediniz. Saatiniz aynı olsa da saat dilimi kaynaklı hata alabilirsiniz. Olması gereken ayar UTC+3:00 İstanbul'dur. Ancak eski işletim sistemlerinde (Windows 7 vs.) İstanbul +2:00 olarak görünmektedir. Bu durumda saat dilim ayarınızı UTC+3:00 Bağdat vs. olarak ayarlayınız ve saati manuel bir saat geri alınız. Bu işlemden sonra sitesine girerek sol üst köşeden saatinizin senkronuna bakın. Maksimum 1-2 saniye fark olabilir, eğer fark varsa onu da ayarlayın.

Sunuculara Giriş Ekranında "Access restricted this server is open for NTTGAME users who are registered for ICS" Uyarısı
ICS/OTP kaydı yapmanıza rağmen sunucu seçme ekranında bu hatayı alıyorsanız OTP aktif etmediğinizi gösterir. OTP sitesine giriş yaparak hesabım kısmından aktif edebilirsiniz.

cs4.jpg


]OTP Aktif olmasına rağmen, oyuna girişte OTP kodu sormuyorsa;

* adresinden Hesabım sekmesi altında "OTP Doğrulayıcıyı Kaldır" seçeneğine tıklayarak OTP'yi deaktif ediniz.
* Tekrardan OTP hizmetini aktif ediniz ve yeni bir OTP ID ve Auth Code bilgisi ile AynOTP kurulumu yapınız.
* Tekrar Knight Online için OTP sorgusunu aktif ediniz ve oyuna giriş yapınız.


Bazı telefon modellerinde OTP programı kaldırılmasına rağmen ID ve Authcode ekranı gelmemektedir. Bu durumda gelen password ekranını 5 kere yanlış girmeniz halinde ID ve Authcode ekranı gelecektir.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Dikkat

SPAM YAPMAK YASAKTIR!
  • Bir başkasının mesajını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır.
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır.
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız!
  • Konulara Cevap yazarken +++, tytb gini saçma kısa ve anlamsız yazı yazanlar Sonsuza denk Ban yiyecektir emeklere saygı.

Konuyu görüntüleyenler