- Katılım
- 6 Ağu 2019
- Mesajlar
- 991
- Tepkime puanı
- 628
- Aktiflik Süresi
- 7g 23s 4dk
- Puanları
- 93
- Web sitesi
- www.kocuce.com.tr
Merhaba değerli oyun geliştiricileri ve meraklıları,
Bu forum başlığında, oyun Client dosyalarınızı koruma altına almak için geliştirdiğimiz özel şifreleme sistemi hakkında bilgi ve algoritma paylaşacağım. Sistem, 3 aşamadan oluşacak ve şu anda 2. aşama üzerinde çalışmaktayım. Projenin devamında, ilerledikçe güncellemeler yapacağım. Bu sürece katkıda bulunmak isteyenler için yorumlar kısmını aktif olarak takip edeceğim. Hadi başlayalım!
1. Aşama Dosyaları Şifreleme = Tamamlandı. (Derlenmiş Hali ve Full C# Source olarak Paylaşıldı.)
2. Aşama Dosyaları Okuma şifre çözme = Yazılım Aşamasında (Bitince Paylaşılacaktır.)
3. Aşama Dosyaları Kontrol Etme = Bir Sonraki Aşamada Yazılacaktır.
Proje Amacı
Oyun client dosyalarınızı, izinsiz erişime karşı koruma altına alarak hem hile girişimlerini önlemek hem de oyun içeriğinizin güvenliğini sağlamak için özel bir şifreleme çözümü geliştirmek istiyoruz. Bu çözüm, özellikle pak dosyalarına entegre edilecek bir yapı sunacak ve sadece sizin tarafınızdan şifreli olarak kullanılacaktır.
Şifreleme sistemi, 3 ana aşamadan oluşacaktır:
Proje, C# programlama dili kullanılarak geliştirilmiş olup, AES (Advanced Encryption Standard) şifreleme algoritması başarılı bir şekilde entegre edilmiştir. Uygulama, kullanıcıların güvenlik ihtiyaçlarına göre esnek şifreleme seçenekleri sunmakta ve 16 bit (128 bit), 24 bit (192 bit) ile 32 bit (256 bit) anahtar uzunlukları kullanılarak şifreleme işlemleri gerçekleştirmektedir. Bu sayede, kullanıcılar gereksinimlerine göre hem kısa hem de güçlü şifreleme anahtarları oluşturabilir ve veri güvenliğini en üst düzeye çıkarabilirler.
Yeni versiyonda, dosyaların hash değerlerinin çıktısı da eklendi. Bu sayede her dosyanın bütünlüğü kolayca kontrol edilebilecek.
Projeyi geliştirirken, farklı fikir ve yaklaşımlarınızı duymaktan memnuniyet duyarım. Kendi önerilerinizi ve fikirlerinizi paylaşarak projeye katkı sağlayabilirsiniz. Ayrıca, başka bir dilde benzer bir çözüm geliştiren olursa, lütfen burada paylaşmaktan çekinmeyin.
Gelecek güncellemelerde, 2. ve 3. aşamalarla ilgili detaylı bilgi ve kod örnekleri de paylaşacağım.
Yorumlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum!
Konunun devamı tamamlandıkça gelecektir arkadaşlar.
Saygılarımla,
Bu forum başlığında, oyun Client dosyalarınızı koruma altına almak için geliştirdiğimiz özel şifreleme sistemi hakkında bilgi ve algoritma paylaşacağım. Sistem, 3 aşamadan oluşacak ve şu anda 2. aşama üzerinde çalışmaktayım. Projenin devamında, ilerledikçe güncellemeler yapacağım. Bu sürece katkıda bulunmak isteyenler için yorumlar kısmını aktif olarak takip edeceğim. Hadi başlayalım!
1. Aşama Dosyaları Şifreleme = Tamamlandı. (Derlenmiş Hali ve Full C# Source olarak Paylaşıldı.)
2. Aşama Dosyaları Okuma şifre çözme = Yazılım Aşamasında (Bitince Paylaşılacaktır.)
3. Aşama Dosyaları Kontrol Etme = Bir Sonraki Aşamada Yazılacaktır.
Proje Amacı
Oyun client dosyalarınızı, izinsiz erişime karşı koruma altına alarak hem hile girişimlerini önlemek hem de oyun içeriğinizin güvenliğini sağlamak için özel bir şifreleme çözümü geliştirmek istiyoruz. Bu çözüm, özellikle pak dosyalarına entegre edilecek bir yapı sunacak ve sadece sizin tarafınızdan şifreli olarak kullanılacaktır.
Proje Aşamaları
Şifreleme sistemi, 3 ana aşamadan oluşacaktır:- Şifreleme Algoritması Geliştirme (Python Örneği)
- Bu aşamada, oyun dosyalarını şifrelemek için kullanılacak temel algoritma geliştirilecektir.
- Python dili ile örnek bir çözüm üzerinde çalışıyorum, ancak isteyen herkes kendi tercih ettiği programlama dilinde uygulama geliştirebilir.
- Paylaşacağım algoritma mantığını takip ederek kendi kodlarınızı yazabilirsiniz.
- Şifreli Dosya Kullanımı
- Şifrelenmiş dosyaların client tarafında güvenli şekilde çözülmesi sağlanacaktır.
- Yalnızca sizin belirleyeceğiniz bir anahtar kullanılarak dosyalar çözülüp okunacaktır.
- Bu sayede, yetkisiz kişiler tarafından dosyaların içeriğine erişim engellenecektir.
- Pak Dosyaları Üzerinde Uygulama
- Son aşamada, şifreleme algoritması doğrudan .pak dosyalarına entegre edilecek.
- Bu sayede, oyun içi veri dosyaları tamamen şifrelenmiş ve koruma altına alınmış olacak.
- Kullanıcılar, sadece sizin sağladığınız güvenli launcher üzerinden client dosyalarını açabilecekler.
1. Aşama: Şifreleme Algoritması
Proje, C# programlama dili kullanılarak geliştirilmiş olup, AES (Advanced Encryption Standard) şifreleme algoritması başarılı bir şekilde entegre edilmiştir. Uygulama, kullanıcıların güvenlik ihtiyaçlarına göre esnek şifreleme seçenekleri sunmakta ve 16 bit (128 bit), 24 bit (192 bit) ile 32 bit (256 bit) anahtar uzunlukları kullanılarak şifreleme işlemleri gerçekleştirmektedir. Bu sayede, kullanıcılar gereksinimlerine göre hem kısa hem de güçlü şifreleme anahtarları oluşturabilir ve veri güvenliğini en üst düzeye çıkarabilirler.
Yeni versiyonda, dosyaların hash değerlerinin çıktısı da eklendi. Bu sayede her dosyanın bütünlüğü kolayca kontrol edilebilecek.
Burada bulunan gizli bilgileri görmek için konuyu "YANITLAYIP BEĞEN'e" tıklamanız gerekir.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
2. Aşama (Yazılım Aşamasında) ön izleme
Katkılarınızı Bekliyorum!
Projeyi geliştirirken, farklı fikir ve yaklaşımlarınızı duymaktan memnuniyet duyarım. Kendi önerilerinizi ve fikirlerinizi paylaşarak projeye katkı sağlayabilirsiniz. Ayrıca, başka bir dilde benzer bir çözüm geliştiren olursa, lütfen burada paylaşmaktan çekinmeyin.Gelecek güncellemelerde, 2. ve 3. aşamalarla ilgili detaylı bilgi ve kod örnekleri de paylaşacağım.
Yorumlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum!
Konunun devamı tamamlandıkça gelecektir arkadaşlar.
Saygılarımla,